NEBAG : creación y lanzamiento de una marca de ropa agénero
Bustillo Meneses, Lara
Sabina Martin, Víctor
Lopes Da Silva, Elaine Aparecida, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: NEBAG : creació i llançament d'una marca de roba agénere
Títol variant: NEBAG : creation and lancement of a genderless clothing brand
Data: 2022
Descripció: 184 pag.
Resum: Aquest treball de fi de grau consisteix en crear i llançar al mercat una marca de roba genderless, la qual es podrà aconseguir mitjançant un procés de compra online. Per a això hem de conèixer amb anterioritat el nínxol de mercat al qual ens dirigim. El nostre objectiu es obtenir un benefici econòmic, social i professional. Per a aconseguir-ho realitzarem una exhaustiva recerca de mercat els resultats de la qual ens ajudaran a desenvolupar les millors estratègies tant de màrqueting com de comunicació.
Resum: Castellà: Este trabajo de fin de grado consiste en lanzar al mercado una marca de ropa genderless, cuyos artículos se podrán conseguir mediante un proceso de compra online. Para ello debemos conocer con anterioridad el nicho de mercado al que nos dirijamos. Nuestro objetivo es obtener un beneficio económico, social y profesional. Para ello realizaremos una exhaustiva investigación de mercado cuyos resultados nos ayudarán a desarrollar las mejores estrategias tanto de marketing como de comunicación.
Resum: This end-of-degree job consists of launching a genderless clothing brand, whose articles will be available through an online shopping process. To do this, we must start being familiar with the market niche we are targeting in advance. Our main objective is to obtain an economic, social and professional benefit. To do so, we will conduct a thorough market research whose results will help us to develop the best marketing and communication strategies.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Castellà
Titulació: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Pla d'estudis: Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Document: Treball final de grau
Matèria: Genderless ; Moda ; E-commerce ; Marketing



184 p, 8.4 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2022-10-26, darrera modificació el 2022-10-29



   Favorit i Compartir