Quins són els impactes dels vehicles privats motoritzats per a la societat i com es poden reduir aquests impactes? : El cas de SEAT Martorell
García Fernández, Marina
Etherington, John Robert, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Dret Públic i de Ciències Historicojurídiques)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia

Título variante: ¿Cuáles son los impactos de los vehículos privados motorizados para la sociedad y cómo se pueden reducir estos impactos? : El caso de SEAT Martorell
Título variante: ¿Which are the impacts of private motorised vehicles on society anh how can they be reduced? : SEAT Martorell case
Fecha: 2022
Resumen: L'ús massiu del vehicle privat motoritzat a l'hora de desplaçar-se a centres de treball, sumat a altres factors, provoca diverses problemàtiques relacionades amb la mobilitat i l'accessibilitat en determinades àrees com polígons industrials.
Resumen: El uso masivo del vehículo privado motorizado en el momento de desplazarse a centros de trabajo, sumado a otros factores, provoca varias problemáticas relacionadas con la movilidad y la accesibilidad en determinadas áreas como polígonos industriales.
Resumen: The massive use of private motorised vehicles when commuting to work, together with other factors, causes several problems related to mobility and accessibility in certain areas such as industrial estates.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Lengua: Català
Titulación: Ciència política i gestió pública [2500259]
Plan de estudios: Grau en Ciència Política i Gestió Pública [818]
Documento: Treball final de grau ; Text
Materia: Vehicle privat motoritzat ; Mobilitat ; Accessibilitat ; Sostenibilitat ; Polígon industrial ; Urbanisme ; Transport públic ; Vehículo privado motorizado ; Movilidad ; Accesibilidad ; Sostenibilidad ; Polígono industrial ; Urbanismo ; Transporte público ; Private motorised vehicle ; Mobility ; Accessibility ; Sustainability ; Industrial estate ; Urban planning ; Public transport



TFG
44 p, 1.1 MB

Resum executiu
141.1 KB

Pòster
818.6 KB

El registro aparece en las colecciones:
Documentos de investigación > Trabajos de Fin de Grado > Facultad de Ciencias Políticas y Sociología. TFG

 Registro creado el 2023-03-07, última modificación el 2023-10-08



   Favorit i Compartir