Google Scholar: cites,
L'art a STEAM : estratègies per a fomentar l'art en els projectes STEAM
Rey, Beatriz (Institució La Vall)
Arrufat , Carmen (La Farga)
Martin, Sebastian (Tinkering Studio)

Títol variant: Art in STEAM : strategies to promote art in STEAM projects
Títol variant: El arte en STEAM : estrategias para fomentar el arte en proyectos STEAM
Data: 2023
Resum: Aconseguir dur a terme projectes en què totes les disciplines STEAM s'enriqueixin mútuament implica conèixer els objectius fonamentals i processos propis de cadascuna d'elles. Bea Rey i Carmen Arrufat, com a docents especialitzades en art, en diàleg amb Sebastian Martin de Tinkering Studio, presenten una experiència concreta d'"Exploring Balance" realitzada a l'aula d'art de l'escola La Vall amb la finalitat d'oferir algunes claus fonamentals que facilitin la integració de l'art de manera equilibrada i coherent en projectes STEAM, incidint en el valor i els beneficis que l'art pot aportar a aquest tipus de projectes.
Resum: Achieving STEAM projects in which all disciplines enrich each other's involves knowing the fundamental objectives and specific processes to each of them. Bea Rey and Carmen Arrufat, as teachers specialized in art, in dialogue with Sebastian Martin from Tinkering Studio, present an experience of "Exploring Balance" carried out in the art classroom of La Vall school with the purpose of offering some fundamental keys that facilitate the integration of art in STEAM projects, focusing on the value and benefits that art can bring to this type of project.
Resum: Conseguir llevar a cabo proyectos en los que todas las disciplinas STEAM se enriquezcan mutuamente implica conocer los objetivos fundamentales y procesos propios de cada una de ellas. Bea Rey y Carmen Arrufat, como docentes especializados en arte, en diálogo con Sebastian Martin de Tinkering Studio, presentan una experiencia concreta de "Exploring Balance" realizada en el aula de arte de la escuela La Vall con el fin de ofrecer algunas claves fundamentales que faciliten la integración del arte de forma equilibrada y coherente en proyectos STEAM, incidiendo en el valor y los beneficios que el arte puede aportar a este tipo de proyectos.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Matèria: Educació artística ; Transversalitat ; Pensament artístic ; Aprenentatge significatiu ; Connexió personal ; Tinkering ; Estratègies artístiques ; Educación artística ; Transversalidad ; Pensamiento artístico ; Aprendizaje significativo ; Connexión personal ; Estrategias artísticas ; Artistic education ; Transversality visible thinking ; Art strategies
Publicat a: Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, Núm. 46 (2023) , p. 54-70 (El Racó STEAM) , ISSN 1699-6712

Adreça original: https://revistes.uab.cat/ciencies/article/view/n46-rey-arrufat-matin
DOI: 10.5565/rev/ciencies.466


18 p, 1.3 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Ciències
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2023-07-04, darrera modificació el 2023-12-10



   Favorit i Compartir