Product placement a la dècada del 2020 : cas Stranger Things
Corbera Rubio, Miquel
Marca Francès, Guillem, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: Product placement en la década del 2020 : caso Stranger Things
Títol variant: Product placement in the 2020s : Stranger Things case
Data: 2023
Descripció: 72 pag.
Resum: El creixement de les noves tecnologies així com el naixement de nous models de negoci ha comportat canvis en el model publicitari. El product placement ha nascut com una alternativa a la publicitat convencional. En aquest treball s'estudiarà l'eficàcia d'aquesta tècnica en una de les sèries més vistes a la dècada del 2020, Stranger Things. Més específicament a la 4a temporada de la sèrie.
Resum: El crecimiento de las nuevas tecnologías y el nacimiento de nuevos modelos de negocio ha comportado cambios en el modelo publicitario. El product placement ha nacido como una alternativa a la publicidad convencional. En este trabajo se estudiará la eficacia de esta técnica en una de las series más vistas en la década del 2020, Stranger Things. Más específicamente en la 4ª temporada de la serie.
Resum: The growth of new technologies and the birth of new business models have brought about changes in the advertising model. Product placement has emerged as an alternative to conventional advertising. In this paper we will study the effectiveness of this technique in one of the most-watched series in the 2020s, Stranger Things. More specifically in the 4th season of the series.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria. Creative Commons
Llengua: Català
Titulació: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Pla d'estudis: Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Document: Treball final de grau
Matèria: Product placement ; Stranger Things ; Eficàcia ; Publicitat



72 p, 2.1 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2023-11-14, darrera modificació el 2024-04-17



   Favorit i Compartir