El product placement en los videojuegos y su relevancia para el consumidor
Pareja Mariscal, Alba
Lopes da Silva, Elaine A., dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: El product placement en els videojocs i la seva rellevància per al consumidor
Títol variant: Product placement in videogames and its relevance for the consumer
Data: 2023
Descripció: 118 pag.
Resum: Amb aquest treball de fi de grau es pretén conèixer l'actitud i l'opinió que tenen els consumidors envers el product placement en els videojocs. Els mitjans publicitaris i la forma de fer publicitat evoluciona a mesura que passa el temps, i que la mateixa societat i tecnologia avança. Amb el qual, és interessant estudiar la predisposició dels consumidors davant una pràctica publicitària poc intrusiva dins d'un dels mitjans d'entreteniment més populars: els videojocs.
Resum: Con este trabajo de fin de grado se pretende conocer la actitud y la opinión que tienen los consumidores hacia el product placement en los videojuegos. Los medios publicitarios y la forma de hacer publicidad evoluciona a medida que pasa el tiempo, y que la propia sociedad y tecnología avanza. Por lo que, es interesante estudiar la predisposición de los consumidores ante una práctica publicitaria poco intrusiva dentro de uno de los medios de entretenimiento más populares: los videojuegos. Se realizará un estudio de campo para conocer las opiniones de diferentes consumidores y profesionales del sector.
Resum: This end-of-degree project aims to know the attitude and opinion that consumers have towards product placement in videogames. The advertising media and the way of advertising evolves as time passes, and society and technology itself make progress. Therefore, it is interesting to study the predisposition of consumers to a little intrusive advertising practice within one of the most popular entertainment media: videogames. A field study will be carried out to know the opinions of different consumers and professionals in the sector.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria. Creative Commons
Llengua: Castellà
Titulació: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Pla d'estudis: Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Document: Treball final de grau
Matèria: Product placement ; Videojocs ; Publicitat ; Rellevància per al consumidor



118 p, 6.5 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2023-11-14, darrera modificació el 2023-11-23



   Favorit i Compartir