Google Scholar: cites
La atención a la diversidad en las prácticas de laboratorio de química : los niveles de abertura
Jiménez Valverde, Gregorio (IES Mercè Rodoreda (L'Hospitalet de Llobregat))
Llobera Jiménez, Rosa (Universitat de Barcelona. Departament de Didàctica de les Ciències Experimentals i la Matemàtica)
Llitjós Viza, Anna (Universitat de Barcelona. Grup de Recerca Educativa ECEM)

Títol variant: The attention to diversity in chemistry laboratory activities : the levels of openness
Data: 2006
Resum: El objetivo de este trabajo es describir una experiencia didáctica en la que se han utilizado los niveles de abertura como método constructivista de atención a la diversidad en las actividades prácticas de química. En el caso de los estudiantes de ciclos formativos de grado superior, esta diversidad se debe, principalmente, a las diferentes vías de acceso a dichos ciclos: título de bachillerato (con o sin formación en química), examen de acceso o estudios universitarios previos.
Resum: The purpose of this article is to describe a didactic experience in which the levels of openness have been used as a constructivismbased teaching method to take into account the different skills that Higher-Level Vocational Chemistry Training Education students show at the chemistry laboratory. That heterogeneity is mainly due to the different ways students can enroll the course: High School Diploma with or without chemistry training, entrance examination or previous university studies.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Matèria: Constructivisme ; Nivells d'apertura ; Activitats de laboratori ; Química ambiental ; Aprenentatge cooperatiu ; Constructivismo ; Niveles de abertura ; Actividades de laboratorio ; Aprendizaje cooperativo ; Constructivism ; Levels of openness ; Laboratory activities ; Environmental chemistry ; Cooperative learning
Publicat a: Enseñanza de las ciencias, V. 24 n. 1 (2006) p. 59-70, ISSN 2174-6486

Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/Ensenanza/article/view/73532
Adreça original: https://ensciencias.uab.cat/article/view/v24-n1-jimenez-llobera-llitjos
DOI: 10.5565/rev/ensciencias.3814


12 p, 136.4 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Enseñanza de las ciencias
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2008-11-24, darrera modificació el 2022-02-19



   Favorit i Compartir