visitant ::
identificació
|
|||||||||||||||
Cerca | Lliura | Ajuda | Servei de Biblioteques | Sobre el DDD | Català English Español |
Pàgina inicial > Articles > Articles publicats > Amb quins criteris el professorat valora un projecte d'innovació de física en context? |
Data: | 2009 |
Resum: | L'objectiu principal d'aquest treball ha estat investigar amb quins criteris el professorat valora l'aplicació d'un projecte de física en context, analitzant la seva contribució al desenvolupament de les capacitats recollides en les finalitats i els objectius del batxillerat. |
Drets: | Tots els drets reservats. |
Llengua: | Català |
Document: | Article ; recerca ; Versió publicada |
Matèria: | Ciència en context ; Física ; CTS ; SHAP ; Innovació educativa ; Valoració |
Publicat a: | Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, N. 12 (2009) p. 18-22, ISSN 1699-6712 |
5 p, 49.3 KB |