Google Scholar: cites
Amb quins criteris el professorat valora un projecte d'innovació de física en context?
Herreras Blanco, Luisa

Data: 2009
Resum: L'objectiu principal d'aquest treball ha estat investigar amb quins criteris el professorat valora l'aplicació d'un projecte de física en context, analitzant la seva contribució al desenvolupament de les capacitats recollides en les finalitats i els objectius del batxillerat.
Drets: Tots els drets reservats.
Llengua: Català
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Matèria: Ciència en context ; Física ; CTS ; SHAP ; Innovació educativa ; Valoració
Publicat a: Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, N. 12 (2009) p. 18-22, ISSN 1699-6712

Adreça original: https://revistes.uab.cat/ciencies/article/view/n12-herreras
Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/Ciencies/article/view/128720
DOI: 10.5565/rev/ciencies.210


5 p, 49.3 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Ciències
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2009-03-23, darrera modificació el 2022-02-19



   Favorit i Compartir