Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/39758
El paper de la dona a la publicitat : la manipulació d'una imatge
Estruch, Joan, 1943- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia)
Mercadé, Francesc (Universitat Autònoma de Barcelona)
Romeu, Jordi (Universitat Autònoma de Barcelona)

Data: 1979
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català.
Document: article ; altres ; publishedVersion
Publicat a: Papers : revista de sociologia, N. 10 (1979) p. 95-113, ISSN 0210-2862



26 p, 752.1 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Documents dels grups de recerca de la UAB > Centres i grups de recerca (producció científica) > Ciències Socials i Jurídiques > ISOR (Investigacions en Sociologia de la Religió)
Articles > Articles publicats > Papers

 Registre creat el 2009-06-04, darrera modificació el 2016-11-23



   Favorit i Compartir