Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/44925
De la gramática descriptiva a la gramática pedagógica : revisión de dos obras y propuesta didáctica para la conceptualización del modo subjuntivo en español como lengua extranjera
Lozano González, Lidia
Hernanz, Ma. Lluïsa, tutora (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Espanyola)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres

Data: 2007
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el departament i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús Creative Commons
Llengua: Castellà.
Document: bachelorThesis
Matèria: Castellà -- Subjuntiu ; Castellà -- Ensenyament

Adreça alternativa: http://hdl.handle.net/2072/4331


176 p, 2.3 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de recerca i projectes de final de carrera

 Registre creat el 2009-07-15, darrera modificació el 2016-06-11



   Favorit i Compartir