Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/4890
Llegir textos a les classes de ciències
Marbà Tallada, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)

Data: 2005
Resum: La distinció entre fet, fet científic i model és necessària per a la correcta interpretació dels textos científics.
Drets: Tots els drets reservats.
Llengua: Català.
Document: Article ; recerca ; article ; publishedVersion
Matèria: Ensenyament de les ciències
Publicat a: Ciències: revista del professorat de ciències de primària i secundària, N. 1 (2005) p. 31-32, ISSN 1699-6712

Adreça alternativa: http://www.raco.cat/index.php/Ciencies/article/view/18222


2 p, 21.3 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Ciències
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2006-04-19, darrera modificació el 2016-06-12



   Favorit i Compartir