Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/75086
Producció i Expressió Periodística en Multimèdia i Interactius [103061]
Terrón Blanco, José Luis (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Data: 2011-12
Pla d'estudis: Graduat en Periodisme [971]
Titulació: Periodisme [2501933]
Resum: L'assignatura s'integra dins de la matèria "Producció periodística", formada per les següents assignatures: Producció, expressió i disseny a la premsa Producció i expressió periodística en multimèdia i interactius Producció i expressió audiovisual Informatius en ràdio i televisió Disseny i composició visual fotoperiodisme documental periodístic Producció periodística multiplataforma Cal recordar que els alumnes han realitzat el curs anterior les assignatures Llenguatges Comunicatius Escrits i Audiovisuals, Escriptura Audiovisual i Teoria i Tècnica dels Gèneres Periodístics, circumstància que facilita el desenvolupament de Producció i expressió periodística en multimèdia i interactius. D'altra banda, en segon es produeixen evidents sinergia entre l'esmentada assignatura i Escriptura Periodística en Multimèdia i Interactius, Mètodes, Tècniques, Fonts i Organització del Treball Periodístic, Producció, Expressió i Disseny en Premsa, Tecnologies de la Informació i la Comunicació i Producció i Expressió Audiovisual. Rellevància de l'assignatura 1 Producció i Expressió Periodística en Multimèdia i Interactius 2011 - 2012 L'objectiu de l'assignatura és aportar coneixements bàsics sobre la producció i expressió periodística en suports digitals, fent especial èmfasi en la interactivitat, el cross-media i el transmèdia, de manera que es tractarà de manera preponderant les xarxes socials com a instrument del treball periodístic al mateix temps que es donaran a conèixer noves formes periodístiques: periodisme de precisió i periodisme mòbil. Contribucióde l'assignatura a la formació del perfil professional Es tracta que els alumnes siguin capaços d'usar plataformes digitals com a eines periodístiques, el que suposa acomodar les formes expressives als nous suports a l'una de ser capaços de gestionar-los i que aquesta gestió sigui solidària, és a dir, que aprofiti les sinergies que es donen entre ells.
Llengua: Català



7 p, 21.5 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials de curs > Programes de curs (Guies docents)

 Registre creat el 2011-07-25, darrera modificació el 2016-06-26



   Favorit i Compartir