Mètodes de Recerca en Comunicació [103040]
Ullod Pujol, Ana María (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Data: 2011-12
Resum: La asignatura forma parte de la matéria Investigación en Comunicación, juntamente con Investigación de mercados y del consumidor. Objetivos formativos de la asignatura: - Estudio de los métodos y técnicas cuantitativos y cualitativos de investigación en comunicación pubicitaria y de las relaciones públicas. - Conocimiento de las técnicas de exposición oral que ayuden a mejorar la presentación y defensa pública de las investigaciones.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català
Titulació: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Pla d'estudis: Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Document: Objecte d'aprenentatge



4 p, 11.2 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials acadèmics > Guies docents

 Registre creat el 2011-09-13, darrera modificació el 2023-01-29



   Favorit i Compartir