Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/80284
Modelo de aprendizaje cognitivo sustentable como marco teórico para el modelo didáctico analógico
Galagovsky, Lydia R. (Universidad de Buenos Aires. Facultad de Ciencias Exactas y Naturales)

Data: 2005
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà.
Document: article ; recerca ; publishedVersion
Matèria: Modelos de enseñanza ; Modelos de aprendizaje ; Uso didáctico de analogías
Publicat a: Enseñanza de las ciencias, Núm. Extra (2005) , p. 1-7, ISSN 0212-4521



7 p, 1.2 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Enseñanza de las ciencias
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2011-10-25, darrera modificació el 2016-11-02



   Favorit i Compartir