Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/84905
Les motivacions del consumidor per implicar-se en l'electronic Word-of-Mouth a Facebook
Santo Serra, Deborah do Espírito (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat I)

Data: 2011
Resum: Aquesta investigació busca aprofundir en aspectes específics de la transmissió informal de contingut comercial entre consumidors que passa a través de mitjans digitals i en xarxa, o electrònic Word-of-mouth (eWOM). L'estudi indica que, d'una manera general, la relació dels consumidors amb les marques a Facebook podria ser una relació d'intercanvi de beneficis en què les marques ofereixen identitat al consumidor que s'hi associa i el consumidor ofereix credibilitat a les marques entre els seus grups de pertinença.
Drets: Tots els drets reservats
Llengua: Català.
Document: article ; divulgació ; publishedVersion
Publicat a: UAB divulga, Juny 2011, p. 1-2



2 p, 137.0 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > UAB Divulga
Articles > Articles de divulgació

 Registre creat el 2011-12-09, darrera modificació el 2016-06-11



   Favorit i Compartir