Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/84909
La interactivitat i la identificació en els productes de ficció
Soto Sanfiel, María Teresa (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)

Data: 2011
Resum: Les relacions afectives que s'estableixen amb els personatges de ficció influeixen en les actituds, pensaments i valors de la gent. Investigadors de la UAB han estudiat si el consum interactiu dels productes de ficció influeix en aquestes relacions afectives, en particular amb la identificació i han trobat que la interactivitat té conseqüències emocionals i cognitives: convida a la projecció del jo i incita a la autoconsciència, i aquest protagonisme de l'usuari estreta el seu vincle amb el missatge i els seus components.
Drets: Tots els drets reservats
Llengua: Català.
Document: article ; divulgació ; publishedVersion
Publicat a: UAB divulga, Juny 2011, p. 1-2



2 p, 162.0 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > UAB Divulga
Articles > Articles de divulgació

 Registre creat el 2011-12-09, darrera modificació el 2016-06-11



   Favorit i Compartir