Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/85387
Per què les imatges científiques poden ser problemàtiques per a l’ensenyament de les ciències?. L’exemple de l’estructura, el color i la forma d’una imatge científica
López Simó, Víctor (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica)
Pintó, R. (Roser) (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica)

Data: 2011
Resum: Aquest article tracta algunes de les dificultats que els estudiants poden trobar-se en la lectura d’imatges científiques. L’article analitza breument tres imatges molt corrents (un espectre electromagnètic, una òrbita terrestre i una representació molecular d’un sòlid) i a cadascuna d’aquestes imatges s’identifica un element problemàtic: un element visual que pot fomentar interpretacions i comprensions incorrectes.
Drets: Tots els drets reservats
Llengua: Català.
Document: article ; recerca ; publishedVersion
Matèria: Imatges científiques ; Representacions visuals ; Semiòtica ; Forma i color
Publicat a: Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, Núm. 20 (Desembre 2011) , p. 22-26, ISSN 1699-6712

Adreça alternativa: http://www.raco.cat/index.php/Ciencies/article/view/248812


5 p, 268.3 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Documents dels grups de recerca de la UAB > Centres i grups de recerca (producció científica) > Ciències Socials i Jurídiques > Centre de Recerca per a l’Educació Científica i Matemàtica (CRECIM)
Articles > Articles publicats > Ciències
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2012-01-18, darrera modificació el 2016-05-19



   Favorit i Compartir