Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/86716
Vols aprendre millor? Sigues el teu propi professor
Duran, David, 1963- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
Monereo i Font, Carles (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l’Educació)

Data: 2008
Resum: Una tradició educativa habitual dels països anglosaxons arriba a les nostres aules. Rep el nom de peer tutoring, i es basa en la interacció entre els alumnes com a mètode d'aprenentatge. Parteix de l'esquema següent : en una parella d'estudiants, mentre un fa de tutor, l'altre fa de tutelat. Des del Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació de la Universitat Autònoma de Barcelona s’està treballant en el disseny i posada en marxa del projecte, i sembla ser que, en els centres escolars que el porten a la pràctica, les repercussions d'aquest mètode pedagògic són realment bones. No només és rebuda positivament per l'alumnat, sinó que millora el nivell d'aprenentatge i la seva autoestima; i, per la seva banda, el professorat té l'oportunitat de veure la diversitat en positiu, aprofitant les diferències entre els alumnes i convertint les aules en comunitats d'aprenents.
Drets: Tots els drets reservats
Llengua: Català
Document: article ; divulgació ; publishedVersion
Publicat a: UAB divulga, Desembre 2008, p. 1-2



2 p, 173.8 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > UAB Divulga
Articles > Articles de divulgació

 Registre creat el 2012-02-22, darrera modificació el 2016-06-09



   Favorit i Compartir