La gestió de la creativitat a les empreses consultores en comunicació i relacions públiques
Estanyol i Casals, Elisenda
Roca, David, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Date: 2012
Description: 366 p.
Abstract: Aquest treball de recerca investiga com es gestiona la creativitat a les empreses consultores en comunicació i relacions públiques a través d'un estudi exploratori basat en la Grounded Theory. Els resultats suggereixen que la creativitat és una de les competències requerides al professional de les relacions públiques i també un dels criteris que tenen en compte les empreses client a l'hora d'escollir una agència. Tot i així, la figura del director creatiu en relacions públiques genera forta controvèrsia, les tècniques de creativitat utilitzades en el sector es limiten bàsicament a brainstorming, i la creativitat segueix associant-se principalment a la comunicació dirigida al consumidor.
Rights: L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: Creative Commons
Language: Català
Series: Facultat de Ciències de la Comunicació. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual. Treballs de recerca de postgrau
Document: Treball final de grau
Subject: Creativitat ; Relacions públiques ; Marques comercials ; Agències de Comunicació ; Assessors d'empreses



366 p, 2.1 MB

The record appears in these collections:
Research literature > Dissertations > Communication Studies. MT

 Record created 2012-03-08, last modified 2022-07-10



   Favorit i Compartir