Jóvenes internautas : comportamiento y reactancia psicológica ante la publicidad de internet
Añaños, Elena (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Padilla, Alexander
Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació

Data: 2011
Resum: La evolución de Internet en la sociedad ha producido un cambio de los hábitos de consumo de la información, especialmente entre los jóvenes. Este escenario es muy atractivo para la publicidad, que ha generado una gran variedad de formatos que aparecen interrumpiendo la navegación. Este estudio analiza el consumo de Internet de los jóvenes universitarios, la visualización del contenido publicitario de la red, el nivel de Reactancia Psicológica que provoca la aparición brusca de la publicidad y el comportamiento que genera en el joven internauta.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Comunicació de congrés ; altres ; Versió publicada
Matèria: Internet ; Joves ; Publicitat ; Reactància psicològica ; Jóvenes ; Publicidad ; Reactancia psicológica
Publicat a: Congreso Comunicación y Educación : estrategias de alfabetización mediatica, 1er : 2011



Comunicació
16 p, 501.1 KB

Presentació
17 p, 558.8 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Documents dels grups de recerca de la UAB > Centres i grups de recerca (producció científica) > Ciències socials i jurídiques > Grup de Recerca en Psicologia i Comunicació Publicitària (PCA)
Contribucions a jornades i congressos > Ponències i comunicacions > Ponències i comunicacions de la UAB

 Registre creat el 2012-05-09, darrera modificació el 2022-06-04



   Favorit i Compartir