Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/93328
Approximation to a science in english (CLIL) unit test: students’ outcomes and grading
Fuentes Arjona, Miquel Àngel (Universitat Autònoma de Barcelona)
Taula Rodona Internacional TRI-CLIL (2a : 2012 : Bellaterra, Catalunya)

Títol variant: Aproximación a un test de ciencias en inglés (AICLE): respuestas de los estudiantes y calificación
Data: 2012.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Anglès.
Document: conferenceObject
Matèria: Science learning ; Language learning ; CLIL
Publicat a: TRICLIL proceedings: Better CLIL: more opportunities in primary, secondary and higher education., 2012, p. 59-64



6 p, 47.3 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Documents dels grups de recerca de la UAB > Centres i grups de recerca (producció científica) > Arts i Humanitats > CLIL-SI. Semiimmersió en llengua estrangera a l'aula inclusiva
Contribucions a jornades i congressos > Ponències i comunicacions

 Registre creat el 2012-07-16, darrera modificació el 2016-11-08



   Favorit i Compartir