Revisió de mètodes sobre l'ensenyament de la literatura grega i propostes multidisciplinàries en temps de canvis
Redondo, Jordi (Universitat de València)
Torné, Ramon (Universidad de Oviedo)
Data: |
2012 |
Resum: |
L'ensenyament de la literatura grega en els estudis de Filologia Clàssica ha abandonat els darrers anys el memorisme tradicional vinculat a un estudi diacrònic i basat en la concatenació de perfils biogràfics dependents de fonts que hom no qüestionava. A més d'incloure el discurs de la moderna teoria literària, l'article present mira de plantejar l'adaptació de la matèria d'acord amb les variables de cada curs i de les modernes tecnologies de treball col·laboratiu en línia. |
Drets: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. |
Llengua: |
Català |
Document: |
Article ; recerca ; Versió publicada |
Matèria: |
Literatura ;
Didàctica ;
Biografisme ;
Renovació ;
Adaptabilitat |
Publicat a: |
Methodos, Núm. 1 (2012) , p. 107-117, ISSN 2013-682X |
El registre apareix a les col·leccions:
Articles >
Articles publicats >
MethodosArticles >
Articles de recerca
Registre creat el 2012-09-17, darrera modificació el 2022-05-12