Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/99122
Sintaxi llatina : proposta didàctica com a reflexió del procés d’aprenentatge
Gómez Llauger, Núria (Universitat Abat Oliba)

Data: 2012
Resum: En aquest article s’explica el plantejament, l’organització i el sistema d’avaluació de l’assignatura de Sintaxi Llatina a la titulació de Filologia Clàssica de la UAB durant el període 2007-2011. S’ofereix, a més, una experiència didàctica que sintetitza i reflexiona sobre el procés mateix d’aprenentatge mitjançant un document audiovisual.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català
Document: article ; recerca ; publishedVersion
Matèria: Sintaxi llatina ; Sintaxi funcional ; Pragmàtica ; Catilinàries ; Anàlisi sintàctica
Publicat a: Methodos, Núm. 1 (2012) , p. 155-168, ISSN 2013-682X



14 p, 224.6 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Methodos : revista electrónica de didáctica del latín
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2012-09-21, darrera modificació el 2016-06-05



   Favorit i Compartir