Sintaxi llatina : proposta didàctica com a reflexió del procés d'aprenentatge
Gómez Llauger, Núria (Universitat Abat Oliba CEU)
Data: |
2012 |
Resum: |
En aquest article s'explica el plantejament, l'organització i el sistema d'avaluació de l'assignatura de Sintaxi Llatina a la titulació de Filologia Clàssica de la UAB durant el període 2007-2011. S'ofereix, a més, una experiència didàctica que sintetitza i reflexiona sobre el procés mateix d'aprenentatge mitjançant un document audiovisual. |
Drets: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. |
Llengua: |
Català |
Document: |
Article ; recerca ; Versió publicada |
Matèria: |
Sintaxi llatina ;
Sintaxi funcional ;
Pragmàtica ;
Catilinàries ;
Anàlisi sintàctica |
Publicat a: |
Methodos, Núm. 1 (2012) , p. 155-168, ISSN 2013-682X |
El registre apareix a les col·leccions:
Articles >
Articles publicats >
MethodosArticles >
Articles de recerca
Registre creat el 2012-09-21, darrera modificació el 2022-07-01