Results overview: Found 77 records in 0.02 seconds.
Articles, 3 records found
Contributions to meetings and congresses, 2 records found
Books and collections, 2 records found
Research literature, 13 records found
Course materials, 57 records found
Articles 3 records found  
1.
10 p, 384.3 KB Notícia dels poetes "marcians" / Raban, Jonathan ; Curell, Hortènsia trad. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística)
L'article original de Jonathan Raban es va publicar, amb el títol de "Martian Arts", a "London Review of Books", vol. 9, núm. 14 (23 de juliol de 1987). ps. 16-19.
Tendències actuals de la poesia anglesa. Referència a l'últim número de 'Review' dedicat al simposi "L'estat de la poesia" (1972).

1987
Els Marges, Núm. 38 (Setembre 1987) , p. 114-123  
2.
27 p, 763.8 KB L'hispanisme britànic, l'ortodòxia crítica i el repte de la teoria literària / Jordan, Barry ; Curell, Hortènsia trad. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Congrés de l'Associació d'Hispanistes Britànics (1982 : Newcastle-upon-Tyne, Gran Bretanya)
Repàs dels corrents i progressos en la teoria literària més recent que ofereixen alternatives a la crítica convencional, pròpia de l'hispanisme britànic. Centrat en les categories bàsiques ortodoxes - autor, text i lector -que s'estan qüestionant en el camp de la crítica, especialment des de la deconstrucció i el postestructuralisme. [...]
1982
Els Marges, Núm. 26 (Setembre 1982) , p. 3-29 (Estudis i assaigs)  
3.
19 p, 665.8 KB A selected and annotated bibliography on pragmatics / Curell, Hortènsia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Moyer, Melissa (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística)
1996
Links & letters, N. 3 (1996) p. 105-123  

Contributions to meetings and congresses 2 records found  
1.
26 p, 128.1 KB Reading academic texts : gamification / Curell, Hortènsia (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Sanahuges Escoda, Maria del Carme (Universitat Autònoma de Barcelona)
Reading academic texts is a skill which is as difficult as necessary for university students. It has been seen (Dhieb-Henia 2003, Hellekjær 2009, Nergis 2013) that even when students have an acceptable level of English, they still encounter difficulties when dealing with academic texts. [...]
2017
Congreso de la Asociación Española de Estudios Anglo-Norteamericanos (AEDEAN). La Laguna, 41è : 2017  
2.
19 p, 118.0 KB Teaching Academic reading with an App / Copy, Christine (Université de Pau et de Pays de l'Adour) ; Curell, Hortènsia (Universitat Autònoma de Barcelona)
StratApp is a project within KA2 Erasmus+, whose aim is to improve the English academic reading skills of university students by means of a game-based app accessible through mobile technology or web. [...]
2017
CAAD. International Conference on Corpus Analysis in Academic Discourse. València, 1r : 2017  

Books and collections 2 records found  
1.
132 p, 1.7 MB Guia per treballar i avaluar les competències generals de la UAB / Ros i Badosa, Josep (Universitat Autònoma de Barcelona. Vicerectorat de Programació Acadèmica i Qualitat) ; Valderrama Vallés, Elena (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Microelectrònica i Sistemes Electrònics) ; Basart i Muñoz, Josep M. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria de la Informació i de les Comunicacions) ; Castells, Eva (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Farmacologia, de Terapèutica i de Toxicologia) ; García, Gemma (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Física) ; Curell, Hortènsia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Cònsul Giribet, Maria (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Infermeria) ; Álvarez del Castillo, Mari Paz (Universitat Autònoma de Barcelona. Oficina de Qualitat Docent) ; Marzo Cabero, Núria (Universitat Autònoma de Barcelona. Oficina de Qualitat Docent) ; Ponferrada Arteaga, Maribel (Universitat Autònoma de Barcelona. Observatori per a la Igualtat) ; Cabrera Corchos, Rosa María (Universitat Autònoma de Barcelona. Àrea de Comunicació i Promoció) ; Valdés Gázquez, María (Universitat Autònoma de Barcelona. Vicerectorat de Programació Acadèmica i Qualitat) ; Moreno Colom, Sara, 1978- (Universitat Autònoma de Barcelona. Vicerectorat d'Alumnat i d'Ocupabilitat) ; Martínez, Marius, 1966- (Universitat Autònoma de Barcelona. Vicerectorat de Relacions Internacionals) ; Gallego Ayala, Joana (Universitat Autònoma de Barcelona. Observatori per a la Igualtat) ; Ruíz Bueno, Carmen (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Márquez Cebrián, Ma. Dolores (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia i d'Història Econòmica)
La UAB va encetar fa un parell d'anys un projecte de revisió de les competències generals que haurien d'incloure tots els seus estudis de grau amb aquesta idea d'adaptar els estudis a la realitat canviant de la societat. [...]
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2021  
2.
8 p, 69.0 KB Acció directa per millorar les condicions d'aprenentatge dels estudiants de primer. Curs de gramàtica descriptiva de l'anglès / Curell, Hortènsia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Capdevila i Batet, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Cuartero Torres, Néstor (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Llinàs i Grau, Mireia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Innovació Docent en Educació Superior
Aquest projecte té com a objectiu principal millorar les condicions d'aprenentatge dels estudiants de dues assignatures troncals de primer curs de la titulació de Filologia Anglesa, Llengua Anglesa: Gramàtica Descriptiva I i Llengua Anglesa: Gramàtica Descriptiva II. [...]
Este proyecto tiene como objetivo principal mejorar las condiciones de aprendizaje de los estudiantes de dos asignaturas troncales de primer curso de la titulación de Filología Inglesa: Lengua Inglesa: Gramática Descriptiva I y Lengua Inglesa: Gramática Descriptiva II. [...]
The primary goal of this project is to improve the learning conditions of students in two core courses in the first year of the degree programme in English Language and Literature, English Language: Descriptive Grammar I and II. [...]

IDES 2008
Experiències docents innovadores de la UAB en ciències socials i en ciències humanes: cap a l'Espai Europeu d'Educació Superior (EEES), 2008, p. 197-204
4 documents

Research literature 13 records found  1 - 10next  jump to record:
1.
31 p, 335.7 KB Evidentiality in Media : Evidential Strategies in English and Catalan News Reports / Tataret Ortiz, Júlia ; Curell, Hortènsia, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Evidentiality, the marking of the source of information, can be used in media to influence how facts are perceived and manipulate the readers. This BA dissertation aims to analyze the evidential markers in a sample of English and Catalan news reports, their function in these articles, and the differences and similarities between both languages.
L'evidencialitat, el marcatge de la font d'informació, es pot fer servir en els mitjans de comunicació per influir en la percepció dels fets i manipular els lectors. L'objectiu d'aquesta tesi és analizar els marcadors evidencials d'una mostra de notícies en anglès i català, la funció que desenvolupen en aquests articles i les diferències i semblances entre les dues llengües.
La evidencialidad, el marcado de la fuente de información, puede utilizarse en los medios de comunicación para influir en la percepción de los hechos y manipular a los lectores. El objectivo de esta tesis es analizar los marcadores evidenciales de una muestra de noticias en inglés y catalán, su función en estos artículos y las diferencias y similitudes entre ambas lenguas.

2023
Grau en Estudis d'Anglès i Català [1500]  
2.
47 p, 690.6 KB Translating the Invisible : Exploring the Translation of Ungenderness in English and Catalan Narratives / Fortin Foz, Agnès ; Curell, Hortènsia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística
The field of translation studies has just recently started to explore the intersection between translation and gender. The present study focuses on the interconnection between translation and gender and aims to analyse and comment on the translation of gender indeterminacy. [...]
La traductologia tot just acaba de començar a explorar la intersecció entre la traducció i el gènere. Aquest estudi se centra en la interconnexió entre la traducció i el gènere i té com a objectiu analitzar i comentar la traducció de l'ambigüitat de gènere. [...]
La traductología ha empezado recientemente a explorar la intersección entre traducción y género. Este estudio se centra en la interconexión entre traducción y género y pretende analizar y comentar la traducción de la ambigüedad de género. [...]

Bellaterra: Universitat Autònoma de Barcelona, 2023
Grau en Estudis Anglesos [1482]  
3.
295 p, 2.0 MB The verbal expression of empathy in Catalan and English / Sanahuges Escoda, Maria del Carme ; Curell, Hortènsia, dir.
L'objectiu principal d'aquesta tesi és estudiar i comparar l'acte de parla de l'empatia en català i anglès britànic. Per tal d'analitzar com expressem empatia en aquestes dues llengües, es va compilar un corpus ad hoc que inclou les interaccions gravades de parlants nadius d'aquestes llengües i es va analitzar principalment des d'una perspectiva pragmàtica, de l'anàlisi de la conversa i de la psicologia discursiva. [...]
The main aim of this thesis is to study and compare the speech act of empathy in Catalan and British English. In order to examine how empathy-giving is communicated in these two languages, an ad hoc corpus was compiled, consisting of the recorded interactions of native speakers of these two languages, and analysed mainly from the perspective of pragmatics, conversation analysis, and discursive psychology. [...]

2022  
4.
39 p, 1.7 MB Glossopoeia : a contrastive phonological study of Sindarin and Klingon / Malvárez Ocaña, Mónica ; Curell, Hortènsia, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Sindarin and Klingon are two of the most popular fic7onal languages ever spoken. They were created by two linguists, J. R. R Tolkien and Marc Okrand. This dissertation aims to analyze and compare the main phonological features of both of them to determine whether they resemble or differ.
Sindarin i Klingon són dues de les llegues fictícies més populars mai parlades. Van se creades per dos lingüistes, J. R. R. Tolkien i Marc Okrand. Aquest treball té com a objectiu analitzar i comparar les principals característiques fonològiques d'aquestes dues llengües per determinar en què s'assemblen i en què difereixen.
Sindarin y Klingon son dos de las lenguas fictícias más populares jamás habladas. Fueron creadas por dos lingüistas, J. R. R. Tolkien y Marc Okrand. Este trabajo tiene como objetivo analizar y comparar las principales características fonológicas de ambas lenguas para determinar en qué se parecen y en qué difieren.

2020
Grau en Estudis Anglesos [801]  
5.
52 p, 843.8 KB Language Learning Strategies : facilitating vocabulary learning through Strategy-Based Instruction / Salvadores Santiago, Susana ; Curell, Hortènsia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
The present paper argues that language learning strategies facilitate the learning of a second language and provide learners with the necessary tools to help them attain language proficiency. It aims at exploring vocabulary learning strategies and their applicability by reviewing the existing literature on the field. [...]
La dissertació defensa que les estratègies d'aprenentatge faciliten l'assimilació d'un idioma i proveeixen als alumnes de les eines necessàries per ajudar-los a aconseguir certa competència lingüística. [...]
La disertación defiende que las estrategias de aprendizaje facilitan la asimilación de un idioma y proveen a los alumnos/as de las herramientas necesarias para ayudarles a lograr cierta competencia lingüística. [...]

2019
Grau en Estudis Anglesos [801]  
6.
52 p, 1002.0 KB Reading Academic English : a case study. StratApp - The Art of Learning / Cuevas Martínez, Mónica ; Curell, Hortènsia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
The aim of this dissertation is to describe the different issues that might help university students improve their reading academic English skills. This piece of research focuses on describing the importance of reading academic English; the different key skills and strategies which are crucial for academic reading; the features of academic English which are relevant to familiarise university students with the language academic texts have, and mobile learning. [...]
L'objectiu d'aquesta tesi és descriure els diferents factors que poden ajudar els estudiants universitaris a millorar la lectura de l'anglès acadèmic. Aquesta investigació se centra en descriure la importància que té la lectura d'anglès acadèmic; les diferents habilitats i estratègies clau per a la lectura acadèmica; les característiques de l'anglès acadèmic que són rellevants per familiaritzar els estudiants universitaris amb els textos acadèmics, i en l'aprenentatge mòbil. [...]
El objetivo de esta tesis es describir los diferentes factores que pueden ayudar a los estudiantes universitarios a mejorar la lectura del inglés académico. Esta investigación se centra en describir la importancia que tiene la lectura de inglés académico; las diferentes habilidades y estrategias clave para la lectura académica; las características del inglés académico que son relevantes para familiarizar a los estudiantes universitarios con los textos académicos, y en el aprendizaje móvil. [...]

2019
Grau en Estudis Anglesos [801]  
7.
40 p, 789.0 KB Contrastive Pragmatics : Requests in British English and Peninsular Spanish / Jiménez Tornero, Adrià ; Curell, Hortènsia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
The present dissertation aims at comparing the use of requests by speakers of British English and Peninsular Spanish. By means of previous research in the field of contrastive pragmatics and the use of corpus-based examples, this study will try to provide evidence to support the argument that speakers of British English have a tendency towards using indirect strategies when uttering requests while Peninsular Spanish speakers are more prone to use direct strategies during the act of requesting.
La present tesi té com a objectiu comparar l'ús de les peticions produïdes per parlants d'anglès britànic i d'espanyol peninsular. A partir d'estudis previs en l'àmbit de la pragmàtica contrastiva així com de l'ús d'exemples provinents de diversos corpus, aquest estudi pretén proporcionar evidència que doni suport a l'afirmació que sosté que els parlants d'anglès britànic tenen tendència a fer servir estratègies indirectes a l'hora de formular peticions mentre els parlants d'espanyol peninsular sovint formulen peticions de caire directe.
La presente tesis tiene como objetivo comparar el uso de las peticiones producidas por hablantes del inglés británico y del español peninsular. A partir de estudios previos en el ámbito de la pragmática contrastiva así como del uso de ejemplos provenientes de diversos corpus, este estudio pretende proporcionar evidencia suficiente que respalde la afirmación que sostiene que los hablantes del inglés británico tienen tendencia a utilizar estrategias indirectas a la hora de formular peticiones mientras los hablantes del español peninsular suelen formular peticiones de tipo indirecto.

2018
Grau en Estudis Anglesos [801]  
8.
43 p, 343.9 KB Sexism in the Daily Express / Coca Gómez, Andrea ; Curell, Hortènsia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
The purpose of this piece of research is to ascertain whether there is a decrease in the presence of linguistic sexism in twelve newspapers from the Daily Express published in 2016 in contrast to twelve from 1996. [...]
L'objectiu d'aquesta recerca és determinar si hi ha una dismunució en la presencia del sexisme lingüístic en dotze diaris del Daily Express publicats al 2016 en comparació amb dotze del 1996. Aquest estudi s'aborda des de la perspectiva de l'Anàlisi Crítica del Discurs i el Feminisme Lingüístic, segons les quals el discurs construeix i reflexa la realitat i, com a conseqüència, les desigualtats de gènere. [...]

2017
Grau en Estudis Anglesos [801]  
9.
29 p, 924.4 KB The English resultative construction : keeping the meaning when translating into Spanish? / Nogales Tarragó, Adriana ; Curell, Hortènsia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
This paper aims to see how the mismatch between languages regarding the resultative construction is solved when translating texts from English into Spanish. Firstly, the two dimensions of result and manner are studied since they constitute the bases of this construction. [...]
L'objecte d'aquest projecte és el de determinar com es resol la manca de la construcció resultativa a l'hora de traduir un text de l'anglès al castellà. Primerament s'estudiaran els elements que la fan possible; mode i resultat. [...]

2015
Grau en Estudis d'Anglès i de Francès [997]  
10.
63 p, 1.3 MB Refusals of offers by catalan learners of english / Fruitós Cortijo, Montserrat ; Curell, Hortènsia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
This is an interlanguage pragmatics study dealing with refusals of offers by Catalan EFL subjects (ILC) compared to those made by British (NSE) taken from Aksoyalp (2009). The research questions are to know what strategies ILC use while performing refusals of offers and to determine if they achieve a native-like frequency. [...]
Estudi de la pragmàtica de l'interllenguatge basat en com rebutgen les ofertes en anglès els natius Catalans (ILC) comparats amb els anglesos (NSE) (dades obtingudes d'Aksoyalp, 2009). Les dades dels ILC s'obtenen amb un DCT i són codificades seguint la classificació de Beebe et al. [...]

2015
Grau en Estudis Anglesos [801]  

Research literature : 13 records found   1 - 10next  jump to record:
Course materials 57 records found  1 - 10nextend  jump to record:
1.
6 p, 109.2 KB Treball de Final de Grau [106668] / Machuca Ayuso, María Jesús ; Alemany i Vilamajó, Agustí ; Curell, Hortènsia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Objectius generals 1 L'objectiu formatiu únic de l'assignatura és l'elaboració i la presentació d'un treball acadèmic que permeti avaluar de forma global i sintètica el nivell d'assoliment de les competències específiques i transversals del grau per part de l'estudiantat. [...]
1 General Aims The TFG is a piece of work that must allow a global and synthetic assessment of the specific and cross-curricular competences of the degree. The TFG involves two educational activities: Writing an academic paper (15-25 pages long /4000 to 9000 words). [...]
Objetivos generales 1 Objetivos generales El objetivo formativo único de la asignatura es la elaboración y presentación de un trabajo académico que permita evaluar de forma global y sintética el logro de las competencias específicas y transversales por parte del estudiante. [...]

2023-24
Grau en Estudis d'Anglès i de Clàssiques [1501]
3 documents
2.
6 p, 109.6 KB Treball de Final de Grau [106662] / Machuca Ayuso, María Jesús ; Curell Gotor, Hortensia ; Amores, Montserrat ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Objectius generals 1 L'objectiu formatiu únic de l'assignatura és l'elaboració i la presentació d'un treball acadèmic que permeti avaluar de forma global i sintètica el nivell d'assoliment de les competències específiques i transversals del grau per part de l'estudiantat. [...]
1 General Aims The TFG is a piece of work that must allow a global and synthetic assessment of the specific and cross-curricular competences of the degree. The TFG involves two educational activities: Writing an academic paper (15-25 pages long /4000 to 9000 words). [...]
Objetivos generales 1 Objetivos generales El objetivo formativo único de la asignatura es la elaboración y presentación de un trabajo académico que permita evaluar de forma global y sintética el logro de las competencias específicas y transversales por parte del estudiante. [...]

2023-24
Grau en Estudis d'Anglès i Espanyol [1499]
3 documents
3.
1 p, 392.2 KB Fonètica i Fonologia Angleses I [21775] / Curell, Hortènsia ; Van Wijk, Malou ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
2002-03
Llicenciat en Filologia Anglesa [501]  
4.
1 p, 375.2 KB Lingüística Comparada Anglesa [00000] / Curell, Hortènsia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
2001-02
Llicenciat en Filologia Anglesa [501]  
5.
1 p, 407.2 KB Fonètica i Fonologia Angleses I [00000] / Curell, Hortènsia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
2001-02
Llicenciat en Filologia Anglesa [501]  
6.
1 p, 432.1 KB Anàlisi gramatical de l'Anglès [00000] / Curell, Hortènsia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
2000-01
Llicenciat en Filologia Anglesa [501]  
7.
1 p, 349.5 KB Fonètica i Fonologia Angleses I [00000] / Curell, Hortènsia ; Van Wijk, Maolu ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
2000-01
Llicenciat en Filologia Anglesa [501]  
8.
6 p, 110.5 KB Llengua Comparada [100224] / Curell, Hortènsia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
En aquesta assignatura es fa una introducció a l'anàlisi contrastiva, i s'apliquen aquests coneixements a la morfologia nominal i verbal, als sintagmes nominals i verbals, al component lèxic i a les construccions en anglès, català i castellà. [...]
This subject consists in an introduction to contrastive analysis. This knowledge is then applied to noun and verb morphology, the lexical level, NPs and VPs and constructions in English, Catalan and Spanish. [...]
En esta asignatura se hace una introducción al análisis contrastivo, y se aplican estos conocimientos a la morfología nominal y verbal, a los sintagmas nominales y verbales, al componente léxico y a las construcciones en inglés, catalán y castellano. [...]

2022-23
Grau en Estudis d'Anglès i de Clàssiques [1385]
Grau en Estudis Anglesos [801]
Grau en Estudis d'Anglès i Català [835]
Grau en Estudis d'Anglès i Espanyol [836]
Grau en Estudis d'Anglès i de Clàssiques [838]
Grau en Estudis d'Anglès i de Francès [997]
3 documents
9.
5 p, 105.5 KB Anàlisi del Significat en Anglès [106294] / Fernandez Montraveta, Ana ; Curell, Hortènsia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
En aquesta assignatura s'introdueixen alguns dels components de la llengua (anglesa) relacionats amb el significat lèxic, la semàntica i la pragmàtica.
This course introduces students to some of the components of (the English) language related to meaning: the lexicon, semantics, and pragmatics.
En esta asignatura se introducen algunos de los componentes de la lengua (inglesa) relacionados con el significado léxico, la semántica y la pragmática.

2022-23
Grau en Estudis Anglesos [1482]
3 documents
10.
8 p, 123.8 KB Treball de fi de grau [100251] / Curell, Hortènsia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Objectius generals El TFG és un treball que ha de permetre una avaluació global i sintètica de les competències específiques i transversals associades a cada títol. Objectius específics El TFG ha de ser un treball fonamentalment acadèmic, no pas un treball de recerca en el sentit estricte, caràcter reservat per al TFM. [...]
General aims The TFG is a piece of work that must allow a global and synthetic assessment of the specific and cross-curricular competences of the degree. Specific objectives The TFG must be an academic paper, not a research paper in the strict sense of the word (which is what a TFM is). [...]
Objetivos generales El TFG es un trabajo que debe permitir una evaluación integral y sintética de las competencias específicas y transversales asociadas a cada grado. Objetivos específicos El TFG debe ser fundamentalmente un trabajo académico, no un trabajo de investigación en sentido estricto, carácter reservado para el TFM. [...]

2022-23
Grau en Estudis Anglesos [801]
3 documents

Course materials : 57 records found   1 - 10nextend  jump to record:
See also: similar author names
12 Curell, Hortènsia,
Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.