Resultats globals: 2 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 1 registres trobats
Documents de recerca, 1 registres trobats
Articles 1 registres trobats  
1.
15 p, 275.6 KB Female creative managers as drivers for gender diversity in advertising creative departments : a critical mass approach / Roca, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Suárez, Aina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Meléndez-Rodríguez, Sarai (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Purpose: The scarcity of women in advertising creative departments has been reported globally, particularly in creative managerial roles. This study goes a step beyond this evidence since this paper aims to test whether having at least one token woman in creative managerial positions (token+) may be associated with a larger presence of females in low-level creative jobs compared to creative departments led only by male creative managers. [...]
2023 - 10.1108/GM-09-2022-0291
Gender in Management, 2023  

Documents de recerca 1 registres trobats  
1.
182 p, 16.5 MB ADDWOMEN : Presència de dones en els departaments creatius d'agències de publicitat a Espanya (2019) / Suárez Arenas, Aina ; Roca Correa, David, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'objecte d'estudi d'aquesta recerca és la mesura de la presència de dones creatives. En aquest cas, s'obtenen dades del nombre de creatives que conformen els departaments creatius de les principals agències d'Espanya. [...]
El objeto de estudio de esta investigación es la medida de la presencia de mujeres creativas. En este caso, se obtienen datos del número de creativas que conforman los departamentos creativos de las principales agencias de España. [...]
The object of study of this research is the measurement of the presence of creative women. In this case, data is obtained on the number of creative companies that make up the creative departments of the main agencies in Spain. [...]

2020
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  

Vegeu també: autors amb noms similars
7 Suarez, A.
2 Suarez, A.I.
1 Suarez, Alejandro
1 Suarez, Andrea Gonzalez
13 Suarez, Anne-Helene
7 Suárez, A.
2 Suárez, A.I.
13 Suárez, Anne-Hèléne
13 Suárez, Anne-Hélène
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.