1.
|
2.4 MB |
La invisibilidad de la mujer en las campañas publicitarias de prevención del VIH
/
Lluva-Castaño, Alicia ;
Leyva Moral, Juan M. (Juan Manuel), dir. ;
Selva O'Callaghan, Albert, dir.
Introducció: Quan es parla del VIH, queda implícita la creença que el seu contagi és per transmissió sexual i que es majoritàriament en homes gai, bisexuals i altres HSH. Les estratègies de prevenció han anat encaminades a oferir informació sobre la infecció, els mecanismes de transmissió, prevenció o proves diagnòstiques. [...] Introducción: Cuando se habla VIH, queda implícita la creencia de que su contagio es por transmisión sexual y que se da mayoritariamente en hombres gay, bisexuales y otros HSH. Las estrategias de prevención han ido encaminadas a ofrecer información sobre la infección, los mecanismos de transmisión, prevención o pruebas diagnósticas. [...] Introduction: When talking about HIV, the belief that it is transmitted through sexual transmission and that it occurs mainly in gay and bisexual men and other MSM is implicit. Prevention strategies have been aimed at providing information on the infection, transmission mechanisms, prevention, or diagnostic tests. [...]
2023
|
|
2.
|
316 p, 5.9 MB |
Signaling effects of awards on advertising creatives : The Brazilian Experience
/
Meléndez Rodríguez, Saraí ;
Roca, David, dir.
Aquest estudi qualitatiu explora els efectes de senyalització i els costos associats a guanyar Cannes Lions, considerat la cerimònia de lliurament de premis més prestigiosa de la indústria. La teoria de la senyalització (Signalling Theory) s'utilitza com a marc teòric. [...] Este estudio cualitativo explora los efectos de señalización y los costos asociados con ganar Cannes Lions, considerada la ceremonia de premiación más prestigiosa de la industria. La teoría de la señalización (Signalling Theory) se utiliza como marco teórico. [...] This qualitative study explores the signaling effects and costs associated with winning Cannes Lions, considered the industry's most prestigious award ceremony. Signaling theory is utilized as a theoretical framework. [...] Universitat Autònoma de Barcelona. Programa de Doctorat en Comunicació Estratègica, Publicitat i Relacions Públiques.
2022
|
|
3.
|
12 p, 3.5 MB |
Development of an application for the generation of KPIs
/
Morente Ribera, Adrian ;
Garcia-Font, Victor, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria de la Informació i de les Comunicacions) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola d'Enginyeria
Business success necessitates careful assessment, organization, and investigation. KPIs (Key Performance Indicators) are a collection of measurements utilized to assess the performance of a business and furnish understanding into the capacity for progress. [...] El éxito empresarial requiere de medidas cuidadosas, planificación y análisis. Los Indicadores Clave de Rendimiento (KPIs) son un conjunto de métricas que permiten evaluar el rendimiento de una empresa y proporcionar información acerca de su potencial de mejora. [...] El èxit empresarial requereix de mesures cuidades, planificació i anàlisi. Els Indicadors Clau de Rendiment (KPIs) són un conjunt de mètriques que permeten avaluar el rendiment d'una empresa i proporcionar informació sobre el seu potencial de millora. [...]
2023 Enginyeria Informàtica [958]
|
|
4.
|
23 p, 910.8 KB |
Pressupostos en rendició de comptes i polítiques de transparència : casos d'estudi a l'àmbit local
/
Bueno Muñoz, Paula ;
Miralles de Imperial Pujol, Júlia, dir. ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia
El present treball és un anàlisi qualitatiu sobre la implementació de les polítiques de transparència i rendició de comptes a nivell local. Es tracta principalment d'identificar els factors sociodemocràfics i econòmics que condicionen la inversió del pressupost municipal en aquest àmbit, a partir de l'estudi dels casos de Sant Cugat del Vallès, Granollers i La Garriga. [...] Este trabajo es un análisis cualitativo sobre la implementación de las políticas de transparencia y rendición de cuentas a nivel local. Se trata principalmente de identificar los factores sociodemocráficos y económicos que condicionan la inversión del presupuesto municipal en este ámbito, a partir del estudio de los casos de Sant Cugat del Vallès, Granollers y La Garriga. [...] This work is a qualitative analysis on the implementation of transparency and accountability policies at the local level. It is mainly a question of identifying the socio-democratic and economic factors that condition the investment of the municipal budget in this area, based on the study of the cases of Sant Cugat del Vallès, Granollers and La Garriga. [...]
2022 Grau en Ciència Política i Gestió Pública [818]
3 documents
|
|
5.
|
664 p, 10.6 MB |
La transmisión de valores en la publicidad gráfica y su influencia en la intención de acción en los aficionados (as) de los clubes de fútbol mexicano; Leones Negros, Atlas y Chivas
/
Romero Sepúlveda, Luis Edgardo ;
Blanco, Josep Ma, dir.
La present tesi doctoral se centra en l'estudi de la comunicació estratègica en entitats esportives específicament clubs de futbol. L'objectiu principal d'aquesta investigació és conèixer si els valors transmesos de forma textual en la publicitat gràfica d'un club de futbol influeixen en la intenció d'acció dels seus aficionats com per exemple assistir a l'estadi. [...] La presente tesis doctoral se centra en el estudio de la comunicación estratégica en entidades deportivas específicamente clubes de fútbol. El objetivo principal de esta investigación es conocer si los valores transmitidos de forma textual en la publicidad gráfica de un club de fútbol influyen en la intención de acción de sus aficionados como por ejemplo asistir al estadio. [...] This doctoral thesis focuses on the study of strategic communication in sports entities, specifically soccer clubs. The main objective of this research is to know if the values transmitted textually in the graphic advertising of a soccer club influence the intention of action of its fans, such as attending the stadium. [...] Universitat Autònoma de Barcelona. Programa de Doctorat en Comunicació Estratègica, Publicitat i Relacions Públiques.
2021
|
|
6.
|
|
7.
|
82 p, 1.5 MB |
El efecto de la música en la publicidad
/
Fernandez Rof, Mireia ;
Gheorghe, Cristina Stefania ;
López Belbeze, María Pilar, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Empresa) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat d'Economia i Empresa
Aquest treball d'investigació té la finalitat de conèixer l'efecte de la música en els anuncis publicitaris. Per una banda, es vol estudiar en quina mesura la tipologia de la música influeix en les emocions de les persones i, per una altra, si les emocions afecten en la publicitat. [...] El presente trabajo de investigación quiere conocer el efecto de la música en los anuncios publicitarios. Por un lado, se pretende saber en qué medida la tipología de la música influye en las emociones de las personas y, por otro, descubrir si las emociones afectan en la publicidad. The following research aims to study the effect of music in advertising. On the one hand, it aims to know if musical typology influencing people's emotions and on the other hand, find out if emotions affect advertising.
2020 Màster Universitari en Màrqueting [1093]
|
|
8.
|
29 p, 1.1 MB |
Análisis de la evolución de la construcción estereotipada de la mujer en los anuncios de la marca Codorniu
/
Suarez Gil, Vanesa ;
Perceval, José María, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Filosofia i Lletres
En la societat actual la importància dels mitjans de comunicació a incrementat, tant pel fet de produir continguts com per reproduir practiques generalitzades i reforçar valors socialment apressos. [...] En la sociedad actual la importancia de los medios de comunicación ha incrementado, tanto para producir contenido como para reproducir prácticas generalizadas y reforzar valores socialmente aprendidos. [...] Nowadays, the importance of the media has increased, both to produce content and to reproduce generalized practices, and to reinforce socially learned values. Advertisement is a quick and effective way to do so, since through television, the influence is greater. [...]
2019-06-15 Grau en Humanitats [1139]
|
|
9.
|
|
10.
|
|