Intranet i campus virtual Intranet Intranet i campus virtual Campus Virtual
 LA FACULTAT    FUTURS ESTUDIANTS    ESTUDIS    INFORMACIÓ ACADÈMICA    MOBILITAT I INTERCANVI    RECERCA
 Inici  Recerca  Economia i història econòmica
Fundació RecercaAnar
AGAURAnar

Departament d'Economia i d'Història Econòmica

Unitat d'Història Econòmica: La Unitat d'Història Econòmica del Departament d'Economia i Història Econòmica de la Universitat Autònoma de Barcelona té com a objectiu la formació en el l'àmbit de la història econòmica (en particular en el de la història econòmica i en l'economia mediambiental) i en la investigació en aquestes àrees al més alt nivell.

Unitat de Fonaments de l'Anàlisi Econòmica: La UFAE té una gran activitat de recerca, la qual es materialitza en el Seminari Bellaterra (organitzat conjuntament amb el Institut d?Anàlisi Econòmica, CISC), varis seminaris especialitzats que es troben regularment, i una participació contínua en trobades i congressos internacionals. Tota aqueta activitat de discusió i d?intercanvi d?idees resulta en un gran nombre de publicacions científiques en revistes internacionals, capítols a llibres especialitzats, una serie de documents de treball, i altres publicacions d?amplia circulació a Espanya (veure la Memoria Bianual per a una informació més detallada).

Edifici B
Campus de la UAB
08193 Bellaterra (Cerdanyola del Vallès)
34935812012