juny 25 2020
Estrategia para el lenguaje inclusivo
Uso en Twitter de x, e y @
El uso de la @ triplica al de la e como marca de inclusividad. Del total de las variantes inclusivas monitorizadas, en un 50,58 % se opta por emplear la @ como marca de inclusividad, en un 31,44% por la x y en un 17,98% por la vocal e.
https://fundeu.es/documentos/marcasinclusivastwitter.pdf
This entry was posted on Dijous, 25 juny, 2020 at 17:00 and is filed under General. You can follow any responses to this entry through the feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

El 1848, quan les ciutadanes franceses es van
voler inscriure a les llistes electorals, els van
dir que no ho podien fer perquè l’article de
la llei deia: “Són electors tots els francesos”,
i això volia dir i s’havia d’interpretar com “tots
els mascles que tenen la ciutadania francesa”.
De fet, al Canadà va passar el mateix amb
totes les lleis a partir del 1867.