Medibloc

El blog de la Biblioteca de Medicina

gen. 26 2010

Scitable. Portal sobre genètica

El grup editorial Nature Education posa a disposició de la estudiants, professors e investigadors la nova eina Scitable. Aquest portal gratuït (cal, però, registrar-se) es ben bé una biblioteca de lliure accés en anglès sobre genètica, on hi podreu trobar un curs sobre els fonaments bàsics de la matèria. De la mateixa manera la resta de coneixement es troba dividida en 10 temes o tòpics, cadascun dels quals té un editor responsable i es divideix en subtemes, amb els enllaços als articles relacionats, normalment de les pròpies publicacions de les revistes del grup.

scitable.jpg

Però allò més interessant és que amb Scitable es pot construir una aula virtual per organitzar els vostres cursos. Un cop inscrits a la xarxa social podeu contactar amb altres estudiants, professors o investigadors de genètica, compartir coneixement, o fins i tot crear-vos la vostra aula virtual, dipositant el materials que calguin o emprant els que Scitable proporciona. Podeu contactar amb persones o grups del vostre àmbit d’investigació, preguntar als experts i participar en els fòrums adients.

Tot a un clic de distància.


This entry was posted on Dimarts, 26 gener, 2010 at 12:17 and is filed under Biologia Cel·lular, Fisiologia, Immunologia. You can follow any responses to this entry through the feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

Deixa un comentari