febr. 11 2010
Miquel Vilardell: Nou President del COMB

El Dr. Miquel Vilardell i Tarrés, catedràtic de Medicina, Degà de la nostra Facultat (1997 -2001 ) i ex vicerector de Relacions amb Institucions Sanitàries de la UAB (2001-2007), ha resultat elegit com a president del Col•legi de Metges de Barcelona (COMB), amb el 74,84 % dels vots, a les eleccions que van tenir lloc ahir 10 de febrer de 2010.

El Dr. Vilardell votant ahir a la seu del COMB
Font: https://www.comb.cat
El Dr. Vilardell és el responsable de Medicina Interna de l’Hospital Universitari de Vall d’Hebron de Barcelona des de 1988 i ha estat Vicepresident del COMB durant els últims quatre anys.
Pel que fa a la seva activitat de recerca i acadèmica, assenyalar que el Dr. Vilardell és autor de més de 250 articles científics en revistes nacionals i internacionals indexades en el Science Citation Index (SCI), a més de ser director de la revista Medicina Clínica, formar part de consells editorials de publicacions mèdiques, i d’haver dirigit més de cinquanta tesis doctorals. Una de les seves últimes publicacions és el llibre de divulgació Ser metge: l’art i l’ofici de curar
Podeu consultar el programa del nou President i del seu equip a la següent adreça:
Des d’aquí l’enhorabona al nou President i el seu Equip
This entry was posted on Dijous, 11 febrer, 2010 at 12:54 and is filed under General. You can follow any responses to this entry through the feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

