Medibloc

El blog de la Biblioteca de Medicina

juny 29 2010

My NCBI: gestionar registres a PubMed

Posted in Biblioteca, Documentació |

Continua de My NCBI: guardar registres a PubMed

Quant ja disposem de carpetes amb els registres guardats les podem gestionar amb myNCBI. Un cop entrem cliquem a My saved data i dins aquesta opció triem Manage collections. Heus aqui la pantalla que trobarem:

collections3.jpg

Des d’aquesta pantalla podem:

  • Accedir als documents tot clicant el nom de la carpeta
  • Borrar una carpeta, tot seleccionant la que desitgem i clicant Delete Pubmed Collections
  • Unir dos carpetes en una amb la instrucció Merge Pubmed Collections guardant, o no, les carpetes inicials.
  • Editar la configuració d’aquesta i entre d’altres coses (borrar registres, canviar el nom, ordenar-los) ens permet convertir-la en una carpeta pública. És a dir la converteix en una adreça d’Internet consultable per usuaris externs encara que no estiguin registrats a myNCBI. Fins i tot ens dóna el codi del tag per posar l’enllaç a una pàgina web, pàgina de blog, etc. Vegeu com a exemple la carpeta “Senegal” creada per aquest exercici.
  • Dins d’aquesta plana podem, amb les icones superiors: eliminar un registre, editar la carpeta i veure els articles de la carpeta a Pubmed. A més, podem ordenar tots els articles per data, autor o títol, tal com veiem a la imatge:
  • collections4.jpg


This entry was posted on Dimarts, 29 juny, 2010 at 12:21 and is filed under Biblioteca, Documentació. You can follow any responses to this entry through the feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

Deixa un comentari