juny 28 2013
Acreditació AQU per a PDI funcionari
Amb aquest post, a Medibloc volem recordar al PDI funcionari de la Facultat de Medicina de la UAB, que el personal de la Biblioteca de Medicina està a la seva disposició per ajudar a complimentar la sol·licitud d’avaluació de l’activitat investigadora de l’Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya (notícia AQU 20.06.2013).
D’altra banda, el Servei de Biblioteques de la UAB també ofereix l’eina de Suport a l’Acreditació i Avaluació de la Recerca, que té com a objectiu ajudar el PDI a localitzar les bases de dades que proporcionen els indicadors necessaris per a acreditar-se.
This entry was posted on Divendres, 28 juny, 2013 at 12:27 and is filed under Documentació. You can follow any responses to this entry through the feed. You can leave a response, or trackback from your own site.


