Medibloc

El blog de la Biblioteca de Medicina

oct. 10 2014

Com fer els treballs acadèmics?

Posted in Serveis |

Treballs de grau, treballs de postgrau, tesis doctorals… els alumnes de la universitat han d’anar superant, al llarg del seu procés de formació, una sèrie de fites relacionades amb la recerca.

Metodologia, presentació, cerca d’informació, citacions i bibliografia, drets d’autor, publicació…

Totes aquestes qüestions es van plantejant al llarg del procés d’elaboració d’aquests treballs acadèmics, i els alumnes i investigadors s’adrecen a les biblioteques demanant fonts d’informació i recursos que ajudin a respondre i solventar aquestes preguntes.

Per això, les biblioteques de la UAB han elaborat 3 guies que faciliten tot aquest tipus d’informació:

Aquestes guies donen una sèrie de recomanacions per tal que els estudiants i investigadors coneguin les eines i recursos que la Universitat Autònoma de Barcelona posa al seu abast per a facilitar l’elaboració dels seus treballs academics.

Esperem que aquestes guies siguin d’utilitat!

 

 
 


This entry was posted on Divendres, 10 octubre, 2014 at 11:50 and is filed under Serveis. You can follow any responses to this entry through the feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

Deixa un comentari