març 26 2015
Biblioteca de Medicina: horaris de Setmana Santa
Arriba la Setmana Santa i a Medibloc us informem dels horaris de la Biblioteca de Medicina durant aquests dies.
Romandran TANCADES del 30 de març fins al 6 d’abril, ambdós inclosos:
- Biblioteca de Medicina-Bellaterra
- Biblioteca Universitària de Medicina i Infermeria Vall d’Hebron
- Biblioteca Campus Universitari Mar
- Fundació Josep Laporte (Hospital de Sant Pau)
OBRIRÀ del 30 de març al 2 d’abril, de 8.30 a 14.30 h:
- Biblioteca de l’Hospital Universitari Germans Trias i Pujol (del 3 al 6 d’abril tancat)
La resta de biblioteques de la UAB estaran TANCADES del 30 de març al 2 d’abril (ambdós inclosos). Podeu dirigir-vos a la Sala d’estudi de la Biblioteca de Ciències Socials en els següents horaris:
- Divendres 27 de març: fins les 24h
- Del 28 de març al 6 d’abril (ambdós inclosos): de 7 a 24h
- Dimarts 7 d’abril: obertura a les 7h
Recordeu que per accedir a les biblioteques de la UAB les nits, festius i caps de setmana caldrà acreditar-se amb el carnet UAB.
Us desitgem que aprofiteu aquests dies per descansar!
This entry was posted on Dijous, 26 març, 2015 at 8:00 and is filed under Bellaterra, Biblioteca, Campus Universitari Mar, Fundació Josep Laporte, Germans Trias i Pujol, Serveis, Vall d'Hebron. You can follow any responses to this entry through the feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

