set. 01 2015
Després de les vacances…
Com cada any, a partir de l’1 de setembre les Biblioteques de la UAB tornen a obrir amb l’horari habitual, oferint tots els serveis amb normalitat.
Com a novetat, us informem que la Planta Baixa de la Biblioteca de Medicina – Bellaterra està en ple procés de canvi, ja que s’està reestructurant tot l’espai per tal d’adequar-lo a les necessitats dels nostres usuaris.
Imatge del procés de remodelació de la Planta Baixa. Cliqueu la imatge per ampliar-la
Això significa que durant els propers dies s’estarà duent a terme un canvi en la distribució de les prestatgeries, els llibres i les taules d’estudi de la biblioteca. Per tant, recordem als nostres usuaris que diposen de la Planta 1 de la Biblioteca per estudiar amb tranquilitat.
Aquesta remodelació de la Planta Baixa, és la 2a fase de la reestructuració de la Biblioteca de Medicina – Bellaterra, donat que ja es van realitzar obres durant el 2014 a la Planta 1 per a la creació d’una Àrea de Silenci, un espais d’estudi individuals i unes sales de treball en grup.
This entry was posted on Dimarts, 1 setembre, 2015 at 12:57 and is filed under Bellaterra, Biblioteca, Serveis. You can follow any responses to this entry through the feed. You can leave a response, or trackback from your own site.


