Medibloc

El blog de la Biblioteca de Medicina

maig 13 2016

Curs “Cerca i gestió de la informació” per a estudiants de doctorat

Posted in Biblioteca, Serveis |

Les Biblioteques UAB ofereixen durant els mesos de maig i juny el curs Cerca i gestió de la informació, dins del Programa de Formació de Doctors. Aquesta activitat formativa s’adreça a aquelles doctorandes i doctorands que vulguin millorar els seus coneixements i habilitats en la recerca i l’ús de fonts d’informació.

El curs consta de dues sessions: Fonts d’informació (en una matèria determinada) i Mendeley Institucional.

Des de la Biblioteca de Medicina us volem informar de les sessions sobre fonts d’informació adreçades concretament a doctorands de l’àmbit de ciències de la salut:

Fonts d’informació en medicina: panoràmica dels principals recursos d’informació bibliogràfica en ciències de la salut i estratègies de cerca.

  • Biblioteca de Medicina – Bellaterra: dimecres 18 de maig, de 16 a 18 h. Inscripció
  • Biblioteca Universitària de Medicina i Infermeria de Vall Hebron: dijous 19 de maig, de 14 a 16 h. Inscripció
  • Biblioteca Josep Laporte: dijous 19 de maig, de 16 a 18 h. Inscripció

Mendeley Institucional: introducció a Mendeley, gestor bibliogràfic i xarxa social acadèmica. Consulteu el calendari d’inscripcions i inscriviu-vos a la sessió que més s’adeqüi a les vostres necessitats.

Esperem que us siguin de gran ajuda!

 


This entry was posted on Divendres, 13 maig, 2016 at 12:09 and is filed under Biblioteca, Serveis. You can follow any responses to this entry through the feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

Deixa un comentari