Fitxa del curs

Títol: Curs en Tecnologies Digitals i Gestió Patrimonial, 1a. edició
 Coordinació: Alfred Mauri Martí, Escola Superior d’Arxivística i Gestió de Documents, Esta dirección de correo electrónico está siendo protegida contra los robots de spam. Necesita tener JavaScript habilitado para poder verlo.
Miguel Ángel Vargas García, LIGIT, Esta dirección de correo electrónico está siendo protegida contra los robots de spam. Necesita tener JavaScript habilitado para poder verlo.
 Professorat: José Quirós Jiménez
Laura Sala Martín

Objectius:

Programa que pretén aportar una formació professionalitzadora complementària a la resta de titulacions superiors relacionades o vinculades amb l’arqueologia, des d’un vessant tecnològic i actual. Els alumnes assoliran el coneixement necessari per al reconeixement de les tècniques i procediments de desenvolupament de la gestió patrimonial.

El programa respon a les necessitats formatives i de reciclatge conceptual i instrumental de diferents sectors dins de l'àmbit de la gestió patrimonial ja siguin investigadors, professionals de l'empresa privada, gestors de l'administració pública, llicenciats o graduats i fins i tot alumnat.

Programa: - Conceptes i tècniques en arqueologia.
       · Conceptes i metodologia arqueològica.
       · Mètodes i tècniques en arqueologia del paisatge.
       · Mètodes i tècniques en arqueologia de l'arquitectura.
       · Mètodes i tècniques en arqueologia. L'excavació.
       · Mètodes i tècniques. El material moble.
- La prospecció geofísica.
       · Tècniques de prospecció geofísica aplicades a l'arqueologia.
- Modelització i anàlisis espacial arqueològic (LIGIT)
       · Anàlisis espacial dins del jaciment i a partir de les dades d'una intervenció estratigràfica.
       · Anàlisis espacial interactuant els jaciments o altres elements patrimonials amb el territori.
       · Modelització i anàlisis espacial arqueològic.
- Gestió de la documentació arqueològica.
       · Gestió de la documentació arqueològica.
- Difusió Patrimonial.
       · Utilització de les TIC en la difusió patrimonial.
 Entidades  colaboradoras:

Escola Superior d’Arxivística i Gestió de Documents
Sistemes de Gestió de Patrimoni (SGP)
SOT Prospecció arqueològica
QarK, Arqueología y gestión integral del patrimonio construido

Places: 40 places (online)
  * segons enquestes d'avaluació dels alumnes de 3 edicions

Si desitgeu rebre més informació sobre aquest curs de formació especialitzada, poseu-vos en contacte amb nosaltres.

Altres cursos realitzats

• Plataforma ArcGIS
  • SERVIDORS DE MAPES
  • GEOBASES DE DADES