Disruption management
Arias Melià, Pol
Guimarans Serrano, Daniel
Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria

Date: 2013
Description: 39 p.
Abstract: The main objective of this project is to model the ARP (Aircraft Recovery Problem) from a constraint programming (CP) point of view. The information required for this project is extracted from previous papers that cope with the problem using heuristics, metaheuristics or using network-models. Also, two scenarios will be tested to verify that the implementation is correct.
Rights: L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: Creative Commons
Language: Anglès
Studies: Màster en Gestió Aeronàutica [4313785]
Series: Escola d'Enginyeria. Projectes i treballs de final de carrera. Gestió Aeronàutica
Study plan: Pla d' Estudis de Gestió Aeronàutica [829]
Document: Treball final de grau
Subject: Aeroports Direcció i administració



39 p, 791.7 KB

The record appears in these collections:
Research literature > Bachelor's degree final project > School of Engineering. TFG

 Record created 2013-03-25, last modified 2024-01-27



   Favorit i Compartir