Àlbums il·lustrats a les classes de ciències de primària
Ferran Peralta, Neus
Márquez, Conxita, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació

Date: 2013
Description: 32 pag.
Abstract: En aquest treball es presenta un recull d'àlbums il·lustrats i de possibles idees per utilitzar-los a la classe de ciències, intentant afavorir l'ús d'àlbums il·lustrats a les aules de primària, per tal de motivar l'alumnat cap a l'aprenentatge de les ciències i millorar la comprensió lectora i la literacitat. L'elaboració del recull comporta la definició prèvia d'uns criteris de selecció de llibres il·lustrats, així com determinar les idees clau que hi ha presents i proposar preguntes d'interès científic que es poden generar, en cada àlbum.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Language: Català
Studies: Educació Primària [2500798]
Study plan: Grau en Educació Primària [1140]
Document: Treball final de grau ; Text ; Treball final de grau ; Text
Subject: Àlbum il·lustrat ; Aprenentatge de les ciències ; Literacitat



32 p, 1.2 MB

The record appears in these collections:
Research literature > Bachelor's degree final project > Faculty of Education Sciences. TFG

 Record created 2013-09-27, last modified 2024-09-28



   Favorit i Compartir