Teacher's role in the classrooms : enhancing second language learners' motivation
Domingo Mas, Aina
Reeves, Alan, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres

Fecha: 2013
Descripción: 31 pag.
Resumen: Motivation has always been a topic of debate in relation to second language acquisition. It is clear that the teacher plays a major role in student motivation within the educational field. The purpose of this paper was to describe and analyze the strategies used by the two research subjects of this study. The two participants were Catalan native speakers and the moment this research was carried out they were working in a language school in Rubí (Catalonia). The results showed differences both in the amount of use of motivation-enhancing strategies, and in preferences for strategy type.
Resumen: La motivació ha estat sempre un tema de debat en relació a l'adquisició d'una segona llengua. És evident que el professor juga un paper molt important en quan a la motivació de l'alumnat dins del camp de l'educació. L'objectiu d'aquest estudi és el de descriure i analitzar els mètodes i estratègies utilitzades per dos subjectes de l'estudi. Els dos participants són natius catalans i treballaven quan l'estudi es va realitzar a la mateixa acadèmia de llengües a Rubí (Catalunya). Els resultats obtinguts mostren grans diferències en quan a la quantitat d'estratègies per crear i mantenir la motivació com a diferents preferències pel tipus d'estratègia.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Lengua: Anglès
Titulación: Estudis anglesos [2500245]
Plan de estudios: Grau en Estudis Anglesos [801]
Documento: Treball final de grau ; Text
Materia: Student motivation ; Teacher behaviour ; Second language acquisition ; Motivació ; Segona llengua ; Professorat ; Conducta ; Estratègies



31 p, 484.6 KB

El registro aparece en las colecciones:
Documentos de investigación > Trabajos de Fin de Grado > Facultad de Filosofía y Letras. TFG

 Registro creado el 2013-10-03, última modificación el 2024-05-25



   Favorit i Compartir