La Utilització d'internet en les campanyes electorals als Estats Units i a Espanya : comparació de la campanya de Barack Obama (2008) i dels principals candidats de l'Estat (2011)
Roca Trenchs, Núria Candela
Costa, Pere-Oriol, 1940- , dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Fecha: 2012
Descripción: 107 p.
Resumen: La campanya electoral de Barack Obama per guanyar les eleccions nord-americanes l'any 2008 s'ha convertit en el referent de les e-campanyes. En aquesta investigació es fa una anàlisi de l'estratègia que va plantejar el candidat demòcrata a internet enfront les que van plantejar els principls candidats a les Eleccions Generals espanyoles el 2011: Mariano Rajoy (PP), Alfredo Pérez Rubalcaba (PSOE) i Josep Antoni Duran i Lleida (CiU). La investigació es planteja des de l'àmbit de la comunicació política a través d'una perspectiva comparativa i pren, fonamentalment, caràcter qualitatiu.
Derechos: L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: Creative Commons
Lengua: Català.
Colección: Treballs de màster i postgrau. Màster Oficial de Recerca en Comunicació i Periodisme
Documento: masterThesis
Materia: Campanya electora ; 2011 ; Espanya ; Campanya electoral ; 2008 ; Estats Units d'Amèrica ; Presidents ; Eleccions

Adreça alternativa: https://hdl.handle.net/2072/211793


107 p, 3.7 MB

El registro aparece en las colecciones:
Documentos de investigación > Trabajos de investigación y proyectos de final de carrera > Ciencias de la Comunicación. Trabajos de Fin de Máster

 Registro creado el 2014-01-24, última modificación el 2019-02-02



   Favorit i Compartir