dir.
| Data: |
2013 |
| Descripció: |
88 p. |
| Resum: |
És un estudi qualitatiu sobre les cançons-joc de picar que succeeixen a l'hora del pati de les escoles en les quals es construeix i es transmet oralment tot un joc de gènere de rols negociats entre els participants. Els resultats s'obtenen de grups de discussió i entrevista a adolescents i adults i treball de camp amb els propis participants. L'estudi conclou destacant la influencia del context sociocultural en la seva configuració, el gènere com a tema principal en aquestes cançons i la subversió dels cànons com a potenciador de les variacions significatives dels rols i les activitats permeses de cadascun. |
| Drets: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades.  |
| Llengua: |
Català |
| Titulació: |
Musicologia, educació musical i interpretació de la música antiga [4312637] |
| Col·lecció: |
Facultat de Filosofia i Lletres. Màster oficial de musicologia, educació musical i interpretació de la música antiga |
| Document: |
Treball de fi de postgrau |
| Matèria: |
Cançons infantils ;
Ensenyament |