Google Scholar: cites
An Interview with Dr. Vincenza Tudini from the University of South Australia
Malerba, Maria Luisa (Universitat Oberta de Catalunya)

Data: 2014
Resum: Vincenza Tudini is a Senior Lecturer at the School of Communication, International Studies and Languages at the University of South Australia. She has a Ph. D. in Italian with a focus on critical analysis of contemporary narrative. Her more recent research and publications record is in the area of applied linguistics with a focus on Computer Mediated Communication. She has directed several projects in the area of Computer Assisted Language Learning (C. A. L. L. ) including a project of the Australian Federation of Modern Language Teachers (AFMLTA) Language Resources on the Internet and a project of the Australian Language & Literacy Council Implications of Technology for Language Teaching. She is currently working on several projects that research and develop online language teaching and learning.
Resum: Vincenza Tudini és professora titular a la Facultat de Comunicació, Estudis Internacionals i Llengües de la Universitat d'Austràlia del Sud. Ella és doctora en filologia italià amb un enfocament en l'anàlisi crítica de la narrativa contemporània. El seu línia de recerca més recenti és en l'àmbit de la lingüística aplicada amb un enfocament en la comunicació mediada per ordinador. Ha dirigit diversos projectes en l'àrea de l'aprenentatge de llengües assistit per ordinador, incloent un projecte de la Federació Australiana de Professors de Llengües Vives (AFMLTA) anomenat Recursos lingüístics a Internet i un projecte pel Consell Australià de Llenguatge i l'Alfabetisme sobre les implicacions de tecnologia en l'ensenyament de llengües. Actualment està treballant en diversos projectes que investiguen i desenvolupen l'ensenyament i l'aprenentatge de llengües 'en línia'.
Resum: Vincenza Tudini es profesora titular en la Facultad de Comunicación, Estudios Internacionales y Lenguas de la Universidad de Australia del Sur. Ella es doctora en filología italiana con un enfoque en el análisis crítico de la narrativa contemporánea. Su línea de investigación más reciente es en el ámbito de la lingüística aplicada con un enfoque en la comunicación mediada por ordenador. Ha dirigido varios proyectos en el área del aprendizaje de lenguas asistido por ordenador, incluyendo un proyecto de la Federación Australiana de Profesores de Lenguas Vivas (AFMLTA) llamado Recursos Lingüísticos en Internet y un proyecto por el Consejo Australiano de Lengua y el Alfabetismo sobre las implicaciones de tecnología en la enseñanza de lenguas. Actualmente está trabajando en varios proyectos que investigan y desarrollan la enseñanza y el aprendizaje de lenguas 'en línea'.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Anglès
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Matèria: Computer-Assisted Language Learning (CALL) ; Language learning ; Aprenentatge de Llengües Assistit per Ordinador (CALL) Aprenentatge de llengües ; Aprendizaje de Lenguas Asistido por Ordenador (CALL) ; Aprendizaje de lenguas
Publicat a: Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 7, Núm. 1 (febrero-Marzo 2014) , p. 88-96, ISSN 2013-6196

Adreça original: https://revistes.uab.cat/jtl3/article/view/v7-n1-malerba
Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/Bellaterra/article/view/298270
DOI: 10.5565/rev/jtl3.555


9 p, 174.1 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Bellaterra journal of teaching and learning language and literature
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2014-03-19, darrera modificació el 2021-12-11



   Favorit i Compartir