Google Scholar: citations
GeaTours : una experiència geolòtica d'aprenentatge cooperatiu que promou la indagació i l'autoregulació dels aprenentatges
Domènech Casal, Jordi (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca Llenguatge i Ensenyament de les Ciències (LiEC))
INS Vilanova (Vilanova del Vallès)

Date: 2014
Abstract: L'article presenta una experiència d'aprenentatge de la geologia mitjançant el treball en grups d'experts. Els alumnes han d'indagar i promoure el seu propi aprenentatge per a assolir un repte que se'ls proposa, i consensuar els criteris per els que avaluaran els seus propis resultats mitjançant rúbriques. L'activitat inclou aspectes artístics, TIC i matemàtics, i segueix un esquema similar al de les WebQuest. Els resultats de l'activitat es presenten juntament amb una enquesta realitzada entre l'alumnat participant.
Abstract: This article presents a learning experience on geology based on the "expert groups" methodology. Students have to inquiry and promote their own learning process to reach a goal, and are asked to construct collaboratively a rubric and agree on the evaluation criteria. The activity follows the general outline of a WebQuest, and includes artistic, ICT and mathematical perspectives. Results are presented together with a survey amongst students.
Rights: Tots els drets reservats.
Language: Català
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Subject: TIC ; Geologia ; Meta-aprenentatge ; Indagació ; Webquest ; ICT ; Geology ; Meta-learning ; Inquiry
Published in: Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, Núm. 27 (Març 2014) , p. 2-8, ISSN 1699-6712

Adreça original: https://revistes.uab.cat/ciencies/article/view/n27-domenech
Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/Ciencies/article/view/275745
DOI: 10.5565/rev/ciencies.66


7 p, 321.0 KB

The record appears in these collections:
Research literature > UAB research groups literature > Research Centres and Groups (research output) > Social and Legal Sciences > LIEC
Articles > Published articles > Ciències
Articles > Research articles

 Record created 2014-04-22, last modified 2022-09-04



   Favorit i Compartir