Informe final de resultats : avaluació del Programa de Formació per a l'Ensenyament de les Matemàtiques en pràctica reflexiva
Pineda i Herrero, Pilar, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social)
Armengol Asparó, Carme (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
Belvis Pons, Esther
Moreno Andrés, Maria Victoria (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social)
Lozano, Verónica

Date: 2008
Description: 171 pàg.
Abstract: Aquest estudi presenta els resultats de l'avaluació d'un nou programa de formació per a l'ensenyament de les matemàtiques basat en la pràctica reflexiva i dut a terme per la Subdirecció General de Formació Permanent i Recursos Pedagògics del Departament d'Educació de la Generalitat de Catalunya. La formació del professorat basada en la pràctica reflexiva consisteix en l'observació, l'anàlisi i la reflexió sobre l'actuació docent per a la millora de la pràctica professional. L'avaluació de la formació es va realitzar a través del disseny d'un Pla d'Avaluació que contemplava cinc nivells d'anàlisi: Satisfacció, Aprenentatge, Adequació Pedagògica, Transferència i Impacte.
Note: Directora: Pilar Pineda ; Investigadors: Carme Armengol, Esther Belvis, Victòria Moreno ; Becària: Verónica Lozano
Note: A coberta: Grup d'Anàlisi de Polítiques Educatives i Formació, UAB
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre que no sigui amb finalitats comercials i que es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original. Cal que es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Language: Català
Document: Informe
Subject: Matemàtiques -- Ensenyament ; Professorat ; Avaluació de la formació



171 p, 1.9 MB

The record appears in these collections:
Research literature > UAB research groups literature > Research Centres and Groups (research output) > Social and Legal Sciences > Eficàcia de la Formació (EFI)
Research literature > Studies

 Record created 2014-06-06, last modified 2022-05-07



   Favorit i Compartir