Informe final de resultats : avaluació del Programa de Formació per a l'Ensenyament de les Matemàtiques en pràctica reflexiva
Pineda i Herrero, Pilar, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social)
Armengol Asparó, Carme (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
Belvis Pons, Esther
Moreno Andrés, Maria Victoria (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social)
Lozano, Verónica
Date: |
2008 |
Description: |
171 pàg. |
Abstract: |
Aquest estudi presenta els resultats de l'avaluació d'un nou programa de formació per a l'ensenyament de les matemàtiques basat en la pràctica reflexiva i dut a terme per la Subdirecció General de Formació Permanent i Recursos Pedagògics del Departament d'Educació de la Generalitat de Catalunya. La formació del professorat basada en la pràctica reflexiva consisteix en l'observació, l'anàlisi i la reflexió sobre l'actuació docent per a la millora de la pràctica professional. L'avaluació de la formació es va realitzar a través del disseny d'un Pla d'Avaluació que contemplava cinc nivells d'anàlisi: Satisfacció, Aprenentatge, Adequació Pedagògica, Transferència i Impacte. |
Note: |
Directora: Pilar Pineda ; Investigadors: Carme Armengol, Esther Belvis, Victòria Moreno ; Becària: Verónica Lozano |
Note: |
A coberta: Grup d'Anàlisi de Polítiques Educatives i Formació, UAB |
Rights: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre que no sigui amb finalitats comercials i que es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original. Cal que es reconegui l'autoria de l'obra original. |
Language: |
Català |
Document: |
Informe |
Subject: |
Matemàtiques -- Ensenyament ;
Professorat ;
Avaluació de la formació |
The record appears in these collections:
Research literature >
UAB research groups literature >
Research Centres and Groups (research output) >
Social and Legal Sciences >
Eficàcia de la Formació (EFI)Research literature >
Studies
Record created 2014-06-06, last modified 2022-05-07