Per citar aquest document: https://ddd.uab.cat/record/121388
Socio-Political Marketing [42228]
Bosch Gardella, Agustí
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa

Títol variant: Socio-Political Marketing
Data: 2014-15
Resum: The module aims to provide students with the skills needed to analyse, plan, and develop socio-political marketing campaigns. It looks at political marketing operations with particular emphasis on electoral campaigns, and focuses on the analysis of voting behaviour and party campaign strategies.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català.
Titulació: Ciència Política / Political Science [4313335]
Pla d'estudis: Ciència Política / Political Science [1118]



Català
4 p, 104.5 KB

Anglès
4 p, 119.1 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials de curs > Programes de curs (Guies docents)

 Registre creat el 2014-09-12, darrera modificació el 2017-10-15



   Favorit i Compartir