Per citar aquest document: https://ddd.uab.cat/record/122526
Màrqueting Emergent [42227]
Obis Artal, Maria Teresa
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa

Títol variant: Marketing Emergente
Data: 2014-15
Resum: Els nous escenaris que planteja la societat de la informació requereixen un nou enfocament al disseny, planificació i direcció de les accions de màrqueting. Conèixer i utilitzar les tècniques emergents en l'àmbit del màrqueting proporcionarà a l'alumne adquirir les habilitats necessàries per aplicar les noves tendències en màrqueting d'una forma rendible i efectiva en l'empresa. Per tant, aquest mòdul serà eminentment pràctic.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català.
Titulació: Màster Universitari en Màrqueting [4313148]
Pla d'estudis: Màrqueting [1093]



Català
4 p, 101.8 KB

Castellà
4 p, 101.6 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials de curs > Programes de curs (Guies docents)

 Registre creat el 2014-09-17, darrera modificació el 2017-10-15



   Favorit i Compartir