Per citar aquest document: https://ddd.uab.cat/record/122527
Recerca Avançada [42230]
Obis Artal, Maria Teresa
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa

Títol variant: Investigación Avanzada
Data: 2014-15
Resum: La presa de decisions en Màrqueting és cada vegada més complicada i requereix d'un major coneixement del consumidor, tant per entendre el seu comportament com per preveure-ho. En aquest mòdul s'aprofundirà en les eines imprescindibles per a una recollida d'informació fiable i valida que sustenti una bona presa de decisions en màrqueting. S'aprofitaran i s'integren els avanços metodològics produïts per les noves tecnologies: Internet, nous canals de vendes, nova estructura familiar, etc. Tot això estarà emmarcat en uns treballs pràctics, on s'utilitzarà un paquet estadístic de nova generació (JMP, programari de visualització de SAS) que permetrà realitzar l'anàlisi de les dades disponibles per a la problemàtica plantejada. Per tant, aquesta part del mòdul serà eminentment pràctica i es durà a terme a l'aula d'informàtica.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català.
Titulació: Màster Universitari en Màrqueting [4313148]
Pla d'estudis: Màrqueting [1093]



Català
4 p, 100.4 KB

Castellà
4 p, 102.0 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials de curs > Programes de curs (Guies docents)

 Registre creat el 2014-09-17, darrera modificació el 2017-10-15



   Favorit i Compartir