Los medios de comunicación y la publicidad como creadores, amplificadores y beneficiarios de las famas
García Domínguez, Carmen María
Llinés, Montserrat, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Fecha: |
2014 |
Descripción: |
65 pag. |
Resumen: |
Els mitjans de comunicació tenen la capacitat de treure a la llum pública persones anònimes que desitgen aconseguir l'estatus de famós -el que els comporta beneficis-. Certes característiques atractives pel públic fan que certes persones tinguin més possibilitats d'accedir a aquesta esfera, degut a que els mitjans -i la publicitat- veuen en ells una via per obtindre beneficis, tant econòmics com de reputació, i opten per un pacte simbiòtic. Els mitjans, per tant, presenten diferents criteris de selecció i vies de creació de fames, com per exemple els talent shows, programes especialment dissenyats per aquest propòsit. |
Resumen: |
Los medios de comunicación tienen la capacidad de sacar a la luz pública personas anónimas que desean alcanzar el estatus de famoso -el que los conlleva beneficios-. Ciertas características atractivas para el público hacen que ciertas personas tengan más posibilidades de acceder a esta esfera, debido a que los medios - y la publicidad-ven en ellos una vía para obtendré beneficios, tanto económicos como de reputación, y optan por un pacto simbiótico. Los medios, por tanto, presentan diferentes criterios de selección y vías de creación de famas, como por ejemplo los talent shows, programas especialmente diseñados para este propósito. |
Resumen: |
The mass media have the ability to expose anonymous people who wish to achieve the famous status -which brings them benefits-. Some attractive features for the public let certain people to be more likely to access this area, because the media - and the publicity- see them as a way to achieve benefits, both economic ones as reputation ones, and for this reason, the media choose to do a symbiotic pact. The media, therefore, have different criteria and ways of creating fames, such as talent shows, programs specifically designed for this purpose. |
Derechos: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. |
Lengua: |
Castellà |
Titulación: |
Periodisme [2501933] |
Plan de estudios: |
Grau en Periodisme [971] |
Documento: |
Treball final de grau ; Text |
Materia: |
Fama ;
Mitjans de comunicació ;
Cultura ;
Creació ;
Publicitat ;
Famosos |
El registro aparece en las colecciones:
Documentos de investigación >
Trabajos de Fin de Grado >
Facultad de Ciencias de la Comunicación. TFG
Registro creado el 2014-10-31, última modificación el 2024-05-25