eTutoring, programa educatiu innovador per millorar l'aprenentatge de l'espanyol i l'anglès
Blanch Gelabert, Silvia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Ciències de l'Educació
Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca sobre Aprenentatge entre Iguals

Fecha: 2014
Resumen: eTutoring és un programa educatiu innovador que pretén millorar l'aprenentatge de l'espanyol i l'anglès de l'alumnat de primària de Catalunya i Escòcia. El programa es basa en l'aprenentatge virtual entre parelles d'alumnes amb una competència lectora equitativa que fan de tutor i de tutorat. L'alumnat català escriu 5 textos en anglès i els reescriu seguint les correccions fetes pels companys escocesos, i llegeix i corregeix els 5 textos en espanyol escrits per aquests. Els resultats mostren l'eficàcia del programa, amb diferències segons el grau d'ajuda que s'ofereix en les correccions.
Derechos: Tots els drets reservats
Lengua: Català.
Documento: article ; divulgació ; publishedVersion
Publicado en: UAB divulga, Octubre 2014, ISSN 2014-6388



2 p, 32.5 KB

El registro aparece en las colecciones:
Artículos > Artículos publicados > UAB Divulga
Artículos > Artículos de divulgación

 Registro creado el 2014-10-31, última modificación el 2019-02-03



   Favorit i Compartir