eTutoring, programa educatiu innovador per millorar l'aprenentatge de l'espanyol i l'anglès
Blanch Gelabert, Sílvia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Ciències de l'Educació
Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca sobre Aprenentatge entre Iguals

Data: 2014
Resum: eTutoring és un programa educatiu innovador que pretén millorar l'aprenentatge de l'espanyol i l'anglès de l'alumnat de primària de Catalunya i Escòcia. El programa es basa en l'aprenentatge virtual entre parelles d'alumnes amb una competència lectora equitativa que fan de tutor i de tutorat. L'alumnat català escriu 5 textos en anglès i els reescriu seguint les correccions fetes pels companys escocesos, i llegeix i corregeix els 5 textos en espanyol escrits per aquests. Els resultats mostren l'eficàcia del programa, amb diferències segons el grau d'ajuda que s'ofereix en les correccions.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català.
Document: article ; divulgació ; publishedVersion
Publicat a: UAB divulga, Octubre 2014, ISSN 2014-6388



2 p, 32.5 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > UAB Divulga
Articles > Articles de divulgació

 Registre creat el 2014-10-31, darrera modificació el 2020-05-02



   Favorit i Compartir